مطالب علمی- ورزشی- طنز


ميرشاد ماجدي درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال استقلال گفت: تمرين‌ها طبق برنامه‌ريزي انجام مي‌شود و من فكر مي‌كنم 95 درصد بازيكنان مورد نظر قلعه‌نويي جذب شده‌اند. تمرين‌هاي ما نيز از 27 خرداد در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام شده است كه صبح‌ها بدنسازي‌ و كار با وزنه و بعدازظهرها كار با توپ در دستور كار قرار دارد. در ادامه هم اردويي 10 روزه‌ در تركيه برگزار مي‌كنيم و 3 بازي تداركاتي در آن كشور خواهيم داشت.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در ادامه درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات در اين تيم گفت: ما كميته‌اي تحت عنوان كميته نقل و انتقالات داريم كه بيشتر كارها را اعضاي آن انجام مي‌دهند و روند كار به اين صورت كه بازيكنان به باشگاه مي‌روند و پس از مذاكره و توافق با مسئولان كميته، قراردادشان را ثبت مي‌كنند. كار رحمتي و حيدري تقريبا با ما تمام شده و آن‌ها در تيم مي‌مانند، ضمن اينكه احتمالا شنبه تمرين را تعطيل مي‌كنيم تا بازيكنان بتوانند كارهاي مربوط به عقد قرارداد را انجام دهند.

ماجدي همچنين در واكنش به اظهارنظر هواداران استقلال مبني بر اينكه اين تيم در فصل نقل و انتقالات ضعيف عمل كرده است، اظهار كرد: هواداران ما تيم را با پرسپوليس قياس مي‌كنند، در حالي كه آن‌ها بايد به اين نكته توجه كنند كه عملكرد خوب ما در اين جا بوده است كه توانسته‌ايم اسكلت تيم فصل گذشته را حفظ كنيم. اين در حالي است كه پرسپوليسي‌ها بازيكنان زيادي نياز داشتند كه آن‌ها را از قعر جدول نجات دهند.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه وضعيت مجتبي جباري چگونه است؟ گفت: به هر حال باشگاه و سرمربي چارچوب‌هايي براي خودشان دارند كه بازيكنان تيم بايد خود را با آن چارچوب وفق دهند. جباري تاكنون در تمرين‌ها حاضر نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com